OANDA oficjalnym partnerem marketingowym New York Red Bulls
Bycie partnerem New York Red Bulls, jednego z najbardziej inspirujących klubów w Major League Soccer, to niesamowita okazja. Nie możemy się doczekać świętowania ich sukcesu na boisku, jak również zaprezentowania światowej klasy marki i platformy OANDA nowym odbiorcom – mówi Gavin Bambury, dyrektor generalny globalnego lidera na rynku walutowym OANDA. Jak sam przyznaje obie strony łączy w swojej dziedzinie chęć wdrażania innowacyjnych rozwiązań oraz nieustanne polepszanie wyników.
New York Red Bulls to amerykański klub piłkarski powstały w 1996 roku. Jest jedną z 28 drużyn MLS (Major League Soccer), zawodowej ligi piłkarskiej, będącej na najwyższym szczeblu rozgrywek w USA. Właścicielami trzykrotnych zwycięzców MLS Supporters' Shield jest austriacka firma napojów Red Bull, od której pochodzi nazwa zespołu. New York Red Bulls działa aktywnie na rzecz promowania sportu wśród młodych ludzi, prowadząc programu rozwoju i regionalne szkoły.
NYRB ma również swój polski akcent. Od 2021 roku do drużyny należy polski zawodnik Patryk Klimala, grający na pozycji napastnika. Do tej pory strzelił dla klubu 13 goli. Zadowolenie z nawiązanej współpracy wyraził również Marcin Niewiadomski, prezes TMS Brokers oraz szef regionu Europy w OANDA: To niezwykle ważne, by wspierać inicjatywy takie jak ta – oparte na duchu zdrowej rywalizacji i grze fair-play. Z satysfakcją obserwujemy działanie OANDA Corp. I widzimy tutaj ogromny potencjał.
Cieszymy się, że możemy powitać OANDĘ w rodzinie Red Bulla – mówi Marc de Grandpré, dyrektor generalny New York Red Bulls. Czujemy dumę, że jesteśmy pierwszym partnerem w branży sportowej dla OANDA i nie możemy się doczekać, aby zwiększyć ich świadomość na rynku dzięki naszemu wyjątkowemu, wieloaspektowemu partnerstwu.
Logo OANDA znajdzie się na prawym rękawie koszulki oraz na wybranych strojach klubowych. Oryginalną odzież klubową będzie można kupić w wybranych punktach sprzedaży detalicznej. Naszywka na rękawie pojawi się także w serii gier wideo EA Sports FIFA.