Dołącz do VIII edycji konkursu edukacyjnego TMS Brokers
Tegoroczna odsłona konkursu edukacyjnego to ponownie doskonała okazja na zrozumienie mechanizmów rynku i rozwijanie swoich zdolności inwestycyjnych. Zadaniem uczestników jest pomnożenie wirtualnych 10 000 euro. Muszą wykazać się umiejętnościami przewidywania i sprytnych kalkulacji. Osoby z najwyższym miejscem w rankingu – czyli takie, które osiągną najwyższe wirtualne kwoty – otrzymają fantastyczne nagrody!
Co tydzień nowa szansa na wygraną
Rozgrywka podzielona jest na trzy rundy – pierwsza rozpocznie się w poniedziałek 18 października i potrwa do zamknięcia dnia, do piątku 22 października. Kolejne dwie rundy zostaną rozegrane w następnych tygodniach. Co tydzień osoba z najlepszych wynikiem na danym etapie zdobywa 1 000 złotych. Zwycięzca rankingu generalnego może liczyć aż na 10 000 złotych. Zdobywcy II i III miejsca – odpowiednio 2 000 i 1 000 złotych. Konkurs trwa do 5 listopada.
Wirtualna zabawa, prawdziwe nagrody
Gra, która odbywa się na rachunku DEMO aplikacji mobilnej TMS Brokers ma jedynie charakter edukacyjny i jest symulacją prawdziwej rywalizacji na giełdzie. Transakcje nie mają przełożenia na realne inwestycje klienta, są więc w pełni bezpieczne. Możesz nauczyć się pomnażać kapitał na funkcjonalnym koncie testowym, co stanowi doskonały trening na przyszłość. Co więcej, za polecenie konkursu innym otrzymasz dodatkowe punkty, które wliczają się do rankingu generalnego. Osoba, która zarejestruje się dzięki Tobie, może liczyć na darmowego e-booka!
Bądź na bieżąco dzięki wygodnej aplikacji
Aplikacja TMS Brokers, na której odbywa się konkurs, to innowacyjne narzędzie do inwestowania w łatwy i wygodny sposób. Inwestorzy, przy wsparciu analityków, mogą szybko reagować na zmienną sytuację na rynku oraz śledzić najnowsze doniesienia z branży finansowej. Codzienne webinary „Rynkowe espresso” i cotygodniowy „Impuls giełdowy” pozwalają być na bieżąco ze światem inwestycji i poszerzać swoją wiedzę.
Sprawdź tutaj, jakie były najskuteczniejsze strategie inwestycyjne uczestników w tamtym roku
Partnerami medialnymi konkursu są: Comparic, FXmag, Forexclub i Webmagazyn